Εθνικό ΘέατροΕθνικό Θέατρο

Συνεχίζεται για τέταρτη χρονιά φέτος το πεντάμηνο πρόγραμμα εργαστηρίων με άτομα από την απεξάρτηση, τα οποία έχουν ολοκληρώσει κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα σε εξειδικευμένη δομή (18 Ανω, ΚΕΘΕΑ) και βρίσκονται στο στάδιο της επανένταξης. Στόχος του προγράμματος είναι να φέρει τους συμμετέχοντες/-ουσες σε επαφή με το θέατρο, δίνοντάς τους ένα βήμα για να εκφραστούν δημιουργικά και να μοιραστούν τις καλλιτεχνικές τους ευαισθησίες.

Το 2024, το πρόγραμμα ολοκληρωθηκε τον Μάιο, με μια μουσικοθεατρική παράσταση, βασισμένη στους μύθους του Αισώπου. Την παράσταση σκηνοθέτησε η Όλια Λαζαρίδου - η οποία είναι και υπεύθυνη του σεμιναρίου - και συμμετείχαν οι συντελεστές: η εικαστικός και θεραπεύτρια στο 18 Άνω, Κλειώ Μακρή, ο Στέλιος Βαφέας, η Ροδούλα Παππά (κείμενο) και ο ράπερ Βέβηλος (φιλική συμμετοχή).

Το 2025 συνεχίστηκε η γνωριμία των συμμετεχόντων με το θέατρο μέσα από ασκήσεις επικοινωνίας και θεατρικής έκφρασης. Επίσης  δούλεψαν πάνω στη θεατρική απόδοση σκίτσων του ΑΡΚΑ.

Φέτος το σεμινάριο θα έχει στόχο τη δημιουργία παράστασης βασισμένης στη θεατρική απόδοση  από τον Πήτερ Μπρουκ, του παραμυθιού του Πέρση ποιητή Ατάρ «Το Συνέδριο των Πουλιών» σε μετάφραση και έμμετρη μεταγραφή από τον Στέλιο Βαφέα. Εικαστική σύλληψη θα είναι της Κλειώς Μακρή με τη συμβολή των συμμετεχόντων και η πρωτότυπη μουσική από τους συμμετέχοντες. Η σκηνοθεσία της Όλιας Λαζαρίδου.

Το πρόγραμμα έρχεται να πλαισιώσει ένα φάσμα δραστηριοτήτων και πρωτοβουλιών, με τις οποίες το Εθνικό Θέατρο ενισχύει έμπρακτα την έννοια της συμπερίληψης.

 

Τελευταία ενημέρωση: 22/05/2026

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση του περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητας μας.
Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Cookies