Ecati
ECATI είναι το ψευδώνυμο του συνθέτη/μουσικού παραγωγού Αντώνη Χατζηαντώνη. Αναπτύσσοντας μια ξεχωριστή περιπλοκότητα και βάθος στην παραγωγή του, η υπογραφή του είναι μια διασταύρωση μεταξύ των ήχων της ανατολικής Μεσογείου, minimal electro beats, τεχνικών που θυμίζουν «musique concrete» και σύνθεσης ηχοτοπίων. Όταν πρόκειται για τη σύνθεση τραγουδιών, οι στίχοι στα ελληνικά, περιστρέφονται κυρίως γύρω από τα θέματα του έρωτα και της επιθυμίας, μεταφέροντας την αίσθηση κάποιου είδους ποιητικού ηχητικού ημερολογίου. Από το 2020 ζει στην Αθήνα όπου ασχολείται, μεταξύ άλλων, με τον ηχητικό σχεδιασμό και την μουσική επιμέλεια θεατρικών/χορευτικών παραστάσεων και ταινιών. Συνεργάστηκε στις παραστάσεις Του έρωτα και της ψυχής (2021) σε σκηνοθεσία Γιάννη Παναγόπουλου (Όλη η Ελλάδα ένας πολιτισμός), Θάβοντας τον αδελφό μου στο πεζοδρόμιο (2022), Concord Floral (2022), Rat Park (2023) σε σκηνοθεσία Γιάννη Καραούλη (Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου), Lulu (Θέατρο Άνεσις 2022), Το χτύπημα των φτερών (Πειραματική σκηνή Εθνικού θεάτρου 2023) σε σκηνοθεσία Σοφίας Αντωνίου, JERKS (best greek short award- athens pff 2022), Σεισμός (Onassis Stegi 2023) σε σκηνοθεσία Βασίλη Βηλαρά. Έχει συνθέσει τη μουσική για την ταινία 17000’’ (πρόγραμμα Τερψιχόρη Υπ. Πολιτισμού Κύπρου/ADD festival 2022) καθώς και για τις παραστάσεις χορού 98 y.o. (2021) και The day after (2022) του χορογράφου Χάρη Κούσιου (Πλατφόρμα Χορογραφίας Κύπρου) , Rhythms and Blues χορογραφικό έργο της Μελίνας Σοφοκλέους (Biennale di Danza της Βενετίας 2021). Η Ecati πειραματίζεται με αναλογικά συνθεσάιζερ, ηλεκτρικές κιθάρες και samplers, δημιουργώντας ηχητικές φαντασιώσεις.
Τελευταία ενημέρωση: 16/10/2023