Εθνικό ΘέατροΕθνικό Θέατρο

Φένια Αποστόλου

Σπούδασε στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης και στο Κέντρο Μελέτης Χορού
Ισιδώρας και Ραϋμόνδου Ντάνκαν. Συνεργάστηκε με το Χοροθέατρο Οκτάνα του
Κωνσταντίνου Ρήγου και το Χοροθέατρο του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος για δύο χρόνια. Αποτέλεσε μέλος της χορογραφικής ομάδας των τελετών έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας (2004). Έχει χορογραφήσει για την
ομάδα της, Χοροθέατρο Λυδία Λίθος, δεκαπέντε έργα χορού, τα οποία έχουν
συμμετάσχει σε πολλά φεστιβάλ σε Ελλάδα και εξωτερικό. Έχει σκηνοθετήσει τα
θεατρικά έργα: Ισόβια ξανθιά (2009), Ο πελεκάνος (2014), Other Side (2015), To
κάλεσμα της Λορίν
 (2017), Βαλπούργη: Η ιστορία μιας μάγισσας (2018). Συμμετείχε
σε διεθνή φεστιβάλ με θεατρικά και χορογραφικά έργα από το ρεπερτόριο της
ομάδας της σε Βενετία, Φιλιππούπολη, Βελιγράδι, Σκόπια, Τεργέστη, Ερεβάν
(Αρμενία), Δουβλίνο, Αλμάδα (Πορτογαλία), Πράγα, Λευκωσία και Λεμεσό. Ως
ηθοποιός πρωταγωνίστησε στον μονόλογο BELLEΛΕΝ – Η (αιώνια) τραγωδία της
Ελένης
 (2015), στην παράσταση A New Era (?) (Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου,
2019), στην παράσταση ΦΙΛΟΚΤΗΤΗΣ στη Μικρή Επίδαυρο (Φεστιβάλ Αθηνών
Επιδαύρου 2023) και σε δέκα ταινίες με πιο πρόσφατες τις ταινίες μεγάλου
μήκους Πρόστιμο (δεύτερος γυναικείος τρανς ρόλος – Βέρα) του Φωκίωνα Μπόγρη
(2020) και το Έχω κάτι να πω του Στράτου Τζίτζη ( 2024). Το 2018, αποτέλεσε μέλος
της κριτικής επιτροπής για το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Outview.

Τελευταία ενημέρωση: 30/09/2024

Φένια Αποστόλου

επιστροφή

ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ What'sON

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση του περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητας μας.
Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Cookies