Βάσια Ατταριάν
Γεννήθηκε το 1989 στην Αθήνα.Είναι production manager και σκηνοθέτις. Απόφοιτος του τµήµατος Θεατρικών Σπουδών της φιλοσοφικής σχολής του πανεπιστηµίου Αθηνών και τελειόφοιτος του Μεταπτυχιακού «Πολιτισµική διαχείριση» του Ε.Α.Π. Στο θέατρο: από το 2012 έως σήµερα έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις: Οι επισκέπτριες επιχορηγούµενο από το ΥΠΠΟΑ στα πλαίσια του προγράµµατος ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΑΣ ΠΟΛΤΙΣΜΟΣ, (συνσκηνοθεσία µε την Μυρτώ Μακρίδη, καλοκαίρι 2022) Χίλιες και µια ιστορίες του Μάικ Κέννυ για το Εθνικό Θέατρο, Ισόγειο Ρεξ, Σκηνή Ελένη Παπαδάκη (συνσκηνοθεσία µε την Μυρτώ Μακρίδη, 2019-2020) Τις γυναίκες έντυσε το Εθνικό Θέατρο στην Πειραµατική Σκηνή -1 του Εθνικού Θεάτρου, Ρεξ (σύλληψη και συνσκηνοθεσία µε την Μαρία Φιλίνη, 2018) Κι εµείς Καλύτερα, σε κείµενο της οµάδας Ντουθ, (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2017-2019) Μεχρι Τώρα της Κ. Μαυρογεώργη (συνσκηνοθεσία µε την Μαρία Φιλίνη, Skrow 2015) Burn, baby, burn της Carine Lacroix (Ίδρυµα Μιχάλης Κακογιάννης, 2015) Οι Πτυχιούχοι του Χρήστου Βακαλόπουλου (ΘΕΑΤΡΟ 104, 2013-2014) Γιατί σκότωσα την καλύτερή µου φίλη της Αµάντας Μιχαλοπουλου (ΘΕΑΤΡΟ 104 2012-2014) Συµµετείχε ως δραµατουργός στο Φάκελο Βάνκαου του Ηλ. Μαγκλίνη σε σκηνοθεσία Σύλλα Τζουµέρκα (Μικρή Επίδαυρος 2022, Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2022) και στην παράσταση της οµάδας Oper(o) (Ε.Λ.Σ 2021) Ο θίασος Velatura στην πλατεία. Σχεδίασε τους φωτισµούς για την παράσταση Λοιμός (σκην. Βασίλης Βηλαράς, 2022-2023). Με το Σεραφείµ Ράδη έχουν ιδρύσει την εταιρεία LEFOU PRODUCTIONS µε την οποία αναλαµβάνουν την οργάνωση και εκτέλεση παραγωγής παραστάσεων θεάτρου, χορού και µουσικής µε συνεργασίες στη Στέγη του Ιδρύµατος Ωνάση, στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου κ.α και σκηνοθέτες όπως Κατερίνα Γιαννοπούλου, Γιούλα Μπούνταλη, Σύλλα Τζουµέρκα, Γιώτα Αργυροπούλου, Θανάση Δεληγιάννη κ.α. Στα πλαίσια του Onassis Youth Festival της Στέγης του Ιδρύµατος Ωνάση σκηνοθέτησε τις παραστάσεις Forget Domani (συνσκηνοθεσία µε την Μυρτώ Μακρίδη, 2018) και Summer Rain (συνσκηνοθεσία µε την Μυρτώ Μακρίδη, 2019). Στο πλαίσιο των εργαστηρίων του Εθνικού Θεάτρου διδάσκει µε την Μυρτώ Μακρίδη θέατρο της επινόησης (2022-2023) και στα εργαστήρια εφήβων (2019-2020). Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε στάδιο προπαραγωγής του έργου The Nostalgia Generation– επιχορηγούµενη από το ΥΠΠΟΑ (Προγραµµατισµένη πρεµιέρα 8 ΜΑΙΟΥ). Aπό το 2014 είναι µέλος της οµάδας Ντουθ ως σκηνοθέτρια µε την οποία είχαν αναλάβει για 3 χρόνια την παιδική σκηνή του Skrow theater (Ο ανύπαρκτος Ιππότης 2016- 2018, Το – κατι – σαν κοµµάτι 2015- 2016, Ο ονειροφάγος 2014-2016). Από το 2012 έως και το 2019 εργαζόταν ως βοηθός σκηνοθέτη των Blitz Theatre Group στην Ελλάδα και σε περιοδείες στο εξωτερικό. Από το 2007 έχει εργασθεί ως βοηθός σκηνοθέτη µε τους: Αργύρη Ξάφη, Κώστα Γάκη, Βασίλη Μαυρογεωργίου, Χρήστο Πασσαλή, Θανάση Δόβρη κ.α. Έχει εργασθεί ως βοηθός σχεδιασµού φωτισµών µε τις φωτίστριες Στέλλα Κάλτσου και Ελίζα Αλεξανδροπούλου. Στο σινεµά: Εργάσθηκε ως project coordinator στην εταιρεία Homemade Films της Μαρίας Δρανδάκη (2021-2022) (σε ταινίες όπως το ANIMAL της Σοφίας Εξάρχου, Brando with a glass eye του Αντώνη Τσώνη κ.α.) Συνεργάστηκε ως βοηθός σκηνοθετών στην ταινία City and the city σκην. Σύλλα Τζουµέρκα και Χρήστου Πασσαλή (2022) και συνεργάζεται στη συγγραφή του σεναρίου της νέας ταινίας του Σύλλα Τζουµέρκα Αποκλονίστηκε η ψυχή µου.
Τελευταία ενημέρωση: 24/01/2023